Kurz pohybových aktivít – druháci

_DSC6096

V dňoch 3.-7. októbra sme sa my, študenti 2.ročníka, zúčastnili kurzu pohybových aktivít, ktorého prvé tri dni sa uskutočnili vo Vysokých Tatrách.  Nasledujúce dva dni  sme spoločne strávili na mestskom klzisku v Trebišove.
Pondelok ráno sme sa zobudili do chladného a sychravého počasia, ale ani to nám nepokazilo radosť z odchodu do nádhernej Tatranskej Lomnice. Už o ôsmej hodine, sme sa oblečení v turistickom odeve od hlavy až po päty, a ako správni turisti, s vakmi na chrbte, rozlúčili s Trebišovom  a vyrazili dvoma autobusmi, pripravení zažiť nové dobrodružstva. Cestou sme sa zastavili na Spišskom salaši, kde si mnohí pochutnali na tradičných slovenských jedlách. V poobedňajších hodinách sme dorazili na miesto prvej túry. Avšak nepriaznivému počasiu sme sa ani tam nevyhli, a preto sme si ihneď nasadili pršiplášte, a za jemného dažďa sa vybrali k vodopádu. Za niečo vyše hodiny sme dorazili k Plesu nad Skokom, a aj k samotnému vodopádu Skok, ktorý bol obklopený vysokými skalami. Boli sme uchvátení, aká krásna je tamojšia príroda, na pár minút sme si oddýchli dýchajúc vysokohorský vzduch, a cestou naspäť k autobusu sme zhodnotili, že sa naozaj oplatilo šliapať tú hodinku, pretože sme videli niečo, čo sa len tak nevidí.
Na druhý deň sme sa po chutných a výdatných raňajkách znova poobliekali do turistického oblečenia, a keďže dážď ani druhý deň neustával, nahodili sme na seba pršiplášte, a vybrali sa do Starého Smokovca, vzdialeného od Tatranskej Lomnice šesť kilometrov. Túra trvala necelé dve hodiny. Ppo príchode do nášho cieľa, nám páni profesori udelili rozchod, ktorý sme využili na doplnenie energie formou chutného obeda, sladkého dezertu či teplého čaju. Porozhliadali sme sa po okolí, kde sme okrem novopostavených budov videli aj typické drevené domčeky a okolitú prírodu. Urobili si zopár fotiek  a cestou naspäť do hotela sa tešili na teplú sprchu a dobrú večeru. Po večeri nasledovali spoločenské aktivity, pri ktorých sme sa zabavili nielen my žiaci, ale pridali sa k nám aj páni profesori a pani profesorky, čím sme ich mali možnosť lepšie spoznať aj po inej ich stránke, nielen tej učiteľskej.
V posledný deň ráno sme sa zbalili, odovzdali kľúče od izieb, a trochu smutní, že už odchádzame, sme nasadli do autobusov, ktoré nás odviezli do nákupného centra MAX v Poprade. Po študentmi obľúbených nákupoch a obede nám neostávalo nič iné, ako absolvovať dvojhodinovú cestu do Trebišova, kde sme šťastne, a všetci zdraví dorazili okolo druhej popoludní.
Ďalšie dva dni sme navštevovali už spomínané klzisko v Trebišove, kde sme si vo štvrtok a piatok doobeda dve hodiny zdokonaľovali naše korčuliarske schopnosti, vybláznili sa, či dokonca, niektorí si aj zahrali hokej. Atmosféra na klzisku bola príjemná, a všetkým nám to pripomenulo, že sa už blíži zima, a s ňou spojené zimné športové aktivity.
A aj keď nám úplne nevyšlo počasie, výlet v Tatrách, a aj korčuľovanie sa nám veľmi páčilo, a znova to bolo niečo iné, nové, čo nám okrem prírody pomohlo lepšie spoznať aj seba navzájom, a preto sa veľmi tešíme na podobné akcie v nasledujúcich rokoch štúdia.

Dominika Belejová, 2.B

Powered by WordPress | Designed by: seo company | Thanks to seo services, seo company and seo company